تبلیغات
نورالزهرا ( س ) - از فاطمه ( س ) با فاطمه ( س ) برای مهدی فاطمه ( س ) / قسمت پنجم و پایانی
نورالزهرا ( س )

درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : مجید جعفری

آخرین پست ها

لینکدونی

آرشیو

لینکستان

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

از فاطمه ( س ) با فاطمه ( س ) برای مهدی فاطمه ( س ) / قسمت پنجم و پایانی

برای گوش کردن به فایل سخنرانی این دست نوشته به وبلاگ خاطرات یک عاشق مراجعه فرمائید .

http://goldentiger.blogfa.com

----------------------------------------------------------------------------------------------

در سرتا سر قرآن که نگاه می‌کنیم می‌بینیم یک نفر بیشترین بهره را دارد آن کسی که خداوند به او می‌فرماید وایدتک بروح القدس. مفهوم کمک کردن به دو صورت مطرح می‌شود. یکی بصورت "نصرت" و دیگری بصورت "تائید". یک موقع شما از طریق لوله کشیِ داخل ساختمان، آب را به واحدها می‌رسانید و اسم این کار تأیید است. و زمانی دیگر با سطل آبرسانی می‌کنید. این کار نصرت است. پس تأیید یعنی امداد از درون و نصرت یعنی امداد از برون. تأیید یعنی اصلاح امور شما از طریق خود شما و نصرت یعنی اصلاح امور شما با واسطه دیگری. فرق بین نصرت و تائید این است. خداوند به عیسی(ع) فرد نمی‌فرماید وَنُصْرَتِکَ بِرُوحِ الْقُدُسْ خداوند نمی‌فرماید که ای عیسی شما مشغول زندگی بودی توانی داشتی، ما هم از خارج وجود تو به وسیله روح القدس یعنی به وسیله فاطمه زهرا(س) شما را کمک کردیم. خداوند می‌فرماید وَاَیَّدْتُکَ بِروُحِ الْقُدُسِ. یعنی از طریق وجود خودت به وسیله فاطمه(س) نصرتت کردیم. شاید بگویید روح القدس چیست؟ روح القدس همان روحی است که در شب قدر نازل می‌شود. یعنی فاطر السماوات و الارض یک لباسی به تن خود می‌کند تا در برزخ دیده شود. آن لباسی که به تنش می‌کند لطیف ترین لباس است و قیمتی ترین لباس. لطیف ترین لباسی که در زمین برزخ وجود دارد از جنس عالم ارواح است لذا به آن گفته می‌شود روح. قیمتی ترین لباس برای اهل بیت(ع) مقدس ترین لباس است. لذا فاطر السماوات و الارض با لباس برزخی اش، با وجه برزخی اش، با نمود برزخی اش دارد توصیف می‌شود.

به جای آنکه گفته شود تنزل الملائکه و فاطر السماوات و الارض گفته می‌شود تنزل الملائکه والروح. روح القدس همان روحی است که در شب قدر نازل می‌شود و این روح در فضای ملکوت و در فضای آسمانها و زمین بسیاری از کارهایش را بدون واسطه انجام می‌دهد. یک نفر هست که بعد از اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، بیشترین بهره را از او دارد، یعنی در برخی از امور درشت مجرای فاطریت فاطمه(س) است. مجرای فاطریت فاطر السماوات والارض است.

آن شخص حضرت عیسی سلام الله علیه است. حضرت عیسی(ع) در مقابل حضرت زهرا(س) چون جسم است در مقابل روح. جسم اگر روح نداشته باشد میت است. شما عیسی(ع) را می‌بینی نشانی از فاطمه(س) ببین. عیسی(ع) را اگر سرپا می‌بینی، فاطمه(س) این جسم رابر پا کرده. لذا معجزات عیسی(ع) را نگاه می‌کنی با معجزات دیگر انبیاء و رسل(ع) بسیار تفاوت دارد. نه اینکه مقداری تفاوت دارد بسیار تفاوت دارد. تمام رسولان حتی نوح و ابراهیم وموسی(ع) که جزو اولوا العزم من الرسل هستند در ماجرای عیسی(ع) و در امر عیسی(ع) ودر چهره عیسی(ع) متحیر ماندند. آنها با فاطریت آشنا بودند، آنها با فاطر السماوات و الارض آشنا بودند، نور فاطر را دارد. ایشان به شکل فاطر است، ملکوتش به شکل فاطر است. برزخش به شکل فاطر است. صفاتش به شکل فاطر است. صفات عیسی صفات فاطمه است. باطن عیسی باطن فاطمه سلام الله علیها است. جنس عیسی فاطمی است. اصل عیسی فاطمه(س) است. عیسی(ع) ظاهر است و فاطمه(س) باطن او است عیسی(ع) جسم است و فاطمه(س) روح او. شما اگر روح نداشته باشی میت و جسم بی جان هستی. عیسی(ع) اگر روح القدس نداشته باشد قیمتی ندارد. محبان فاطمه منتظر هستند که فاطمه(س) از بستر بلند شود، در خانه را باز کند، از خانه بیاید بیرون، عقلای از بین محبان فاطمه(س) می‌گویند فاطمه(س) دیگر با جسم زنانه و با چادر از خانه بیرون نمی‌آید، بلکه به صورت عیسی(ع) ظاهر خواهد شد. لذا مشتاق آمدن عیسی(ع) هستند. دوست دارند حضرت عیسی(ع) تشریف بیاورند، بروند پیش ایشان صورتشان را به لباس حضرت عیسی بمالند به یاد چادر فاطمه(س). دوست دارند ایشان بیایند چون نمی‌توانند مریضی فاطمه(س) را از هزار و چهارصد سال پیش تا الان تحمل کنند. ای کاش خود فاطمه(س) جلوه می‌کرد. ما از اینکه خود ایشان را قبل از ظهور در دنیا ببینیم دیگر محروم هستیم ولی بهترین جلوه ایشان به صورت عیسی(ع) خواهد بود، لذا مسلمان مشتاق آمدن عیسی(ع) است. شیعه مشتاق آمدن عیسی(ع) است. ای مسیحی تو عیسی می‌بینی و من فاطمه می‌بینیم. ای مسیحی تو عیسی می‌بینی و من فاطیما می‌بینیم. ای مسیحی تو مو می‌بینی و من پیچش مو. ای مسیحی تو از عیسی ظاهری را متوجه شده ای و من باطن او را. ای مسیحی تو طالب ظاهر او هستی و من طالب اصل او. ای مسیحی تو برای ظاهر عیسی(ع) قیمت قائلی و من برای اصل او. لذا من مسلمان برای عیسی(ع) به مراتب قیمت بیشتری قائل هستم از آنچه تو قائلی. من مسلمان برای عیسی(ع) به مراتب مشتاق تر هستم و به مراتب منتظر تر هستم نسبت به آن چیز که تو مشتاق هستی و تو منتظری. ای مسیحی عیسی متعلق به ما است. ما از او هستیم. اگر شما "پیروی او" هستید ما "از او" هستیم زیرا ما از فاطمه(س) هستیم. ای مسیحی ما به عیسی(ع) نزدیک تر هستیم تا شما. ای مسیحی عیسی(ع) در بین ما نازل می‌شود نه در بین شما. ای مسیحی عیسی(ع) در بین سمنان و دامغان در مملکت ما نازل می‌شود نه در مملکت شما. ای مسیحی بیت المقدس را همدستان شما، یهودیان ناپاک کردند، انتظار نداشته باشید که آنجا فرود بیاید. ای مسیحی بنی اسرائیل دو بار توسط رسولان لعنت شدند یک بار توسط داود(ع) و دیگر بار توسط عیسی(ع). انتظار نداشته باش عیسی(ع) جایی بروند که بنی اسرائیل آنجا را اشغالکرده اند! انتظار نداشته باش که عیسی(ع) در بین ملعونین بروند! انتظار نداشته باش که عیسی(ع) در بین کسانی فرود بیایند که دلش را خون کرده اند و دنبال قتلش بودند! اشتباه گرفتی اگر این حرف راقبول نداری ببین نور عیسی(ع) در کجا بیشتر است. اگر می‌توانی نور ایشان را ببینی! و ببین در آینده آثار عیسی(ع) در کجا بیشتر نمود دارد، اگر می‌توانی آثار را تشخیص بدهی! در مقام ادعا هم ما می‌توانیم ادعا کنیم ولی در مقام عمل ببینید که خود عیسی(ع) چگونه عمل می‌کنند. ای مسیحی دشمنان دین، دشمنان پنهان، شیاطین، این موضوع را متوجه شده اند . حدود یکسال است که تعداد شیاطین نامرئی به 10 برابر انسانهای سرزمین ما رسیده می‌دانید چرا؟ چون که آنها متوجه شده اند ایران به نور عیسی(ع) نورانی تر شده است. آنها متوجه شده اند که انقلاب اسلامی ما در سال 1357 با نور عیسی(ع) منور شد. مجرای اصلی عیسی(ع) بود - از جانب حضرت زهرا(س) - و مجرای فرعی امام خمینی بود(ره) و چقدر جالب هر دو هم نامشان روح الله. اینکه هر دو نامشان روح الله است دلیل ما نیست، یک زیبایی است که خدا در این ماجرا قرار داده است.مجرای اصلی تر حضرت زهرا(س) است مجرای اصلی روح القدس، مجرای فرعی عیسی روح الله و مجرای فرعی تر روح الله الموسوی الخمینی. چقدر جالب، مجرای نور در این سرزمین هر سه مجرا واژه روح را دارند. روح القدس، عیسی روح الله، روح الله الموسوی الخمینی.